[python] debugování vláken v Eclipse / PyDev

Lukáš Linhart almad na include.cz
Středa Únor 14 12:21:42 CET 2007

E-mail Vaclav Vais ze dne Wednesday 14 of February 2007:
> Ahoj, to jsem jediný kdo pouziva vlakna, nebo jediny, kdo pouziva
> Eclipse?

Ne, ale bez mučení přiznávám, že v tomhle směru na debugging kašlu ,) Používám
unittesty + logging.debug(), což asi neni best practice, ale jde to bez
procházení miriádou nastavení eclipsu, který fakt moc nemám rád (ale je to
pořád to nejlepší na co jsem narazil ,))

> Máte třeba někdo zkušenosti s jiným editorem?

V tomhle směru vůbec :-/ Ale teď je k betatestingu free Komodo Edit, tak bych
se zkusil podívat na něj.

--
Almad