[python] debugování vláken v Eclipse / PyDev

Jan Matejka matejka na cat.cz
Středa Únor 14 13:05:14 CET 2007

V nějaké starší verzi jsem pydev ve vláknech úspěšně používal. Taky mi to
fungovalo ve Wings.
Matně si vzpomínám, že tam byla nějaká podmínka, že se musely používat pro
vlákna nějaké pokročilejší třídy (standardní), s těmi nejjednodužšími že to
nefungovalo.
Ono se musí každé vlákno za běhu k debuggeru nějak zaregistrovat.

Jan Matějka