[python] wxSizers

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Úterý Únor 20 17:19:56 CET 2007

Jakub Vojáček wrote:

> Já jsem ve Wx úplný začátečník, věnuju se mu asi 5 dní;) Umím celkem kvalitně Tkinter, ale tam je geometry manager úplně jiný, takže sem trochu zmatený z Wx. Chci aby se mi otevřelo okno, vněm musí bejt sizer a v tom sizeru ram co se vratí z funkce ukazka.
>
> Blujacker

Aha, tak mozna jsem nepochopil uplne ja vas. Jestli se tedy nepletu, tak
se snazite udelat MDI aplikaci. Pak je potreba, aby to hlavni okno bylo
wx.MDIParentFrame a to vlozene bylo wx.MDIChildFrame. Pokud jste jeste
tak neucinil, stahnete si win32-docs-demos z wxpython.org a kouknete na
MDIDemo.py. Mimochodem, tyto dema jsou dobry zacatek do wx. Dost veci se
da z toho psat :-).
Leo

--
----