[python] wxSizers

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Úterý Únor 20 18:44:24 CET 2007

> Od: Leos Pol <leos na radiante-corp.com>
> Předmět: Re: [python] wxSizers
> Datum: 20.2.2007 17:35:09

> Aha, tak mozna jsem nepochopil uplne ja vas. Jestli se tedy nepletu, tak
> se snazite udelat MDI aplikaci. Pak je potreba, aby to hlavni okno bylo
> wx.MDIParentFrame a to vlozene bylo wx.MDIChildFrame. Pokud jste jeste
> tak neucinil, stahnete si win32-docs-demos z wxpython.org a kouknete na
> MDIDemo.py. Mimochodem, tyto dema jsou dobry zacatek do wx. Dost veci se
> da z toho psat :-).
> Leo
>

> Leos Pol

Vyzkoušel jsem, ale toto není to co potřebuji:( Když to aplikuji, otevře se hlavní okno a v něm je ještě jedno okno. Ale já potřebuji jedno okno. V podstatě potřebuji udělat to samé jako když to druhé podokno (MDIChildFrame) zvětším na maximum (zmizí mu lišta). Že bych měl jeden Frame, v něm sizer a do toho sizeru umístit jiný Frame. Ale když to tak udělám, tak ten vložený Frame není vidět.
Děkuji za trpělivost

Blujacker