[python] Používání proměnných

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Neděle Únor 25 13:21:22 CET 2007

Zdravim,

dle meho nazoru je lepsi pouzivat formatovani:
1. citelnost - pri slozitejsich zapisech spojovani muze dojit k tomu, ze
vyraz je tezko citelny - "Readability counts",
2. formatovani hodnot - mnohdy je potreba hodnotu spravne naformatovat,
3. konverze - pri spojovani nekompatibilnich typu se musi delat konverze
napr. 'ahoj cislo ' + str(5),
4. dictionaries - u formatovani lze pouzit slovniku napr. '%(language)s
is the %(ranking)s' % {'ranking': 'best', 'language': 'Python'}

Ja ve vetsine pripadu pouzivam formatovani, jen pro ladeni ciste z
lenosti pouzivm zapis:

    print 'value:', value

Leo

--