[python] problem pri importu knihovny (dll)

Jan Matejka matejka na cat.cz
Pondělí Únor 26 14:05:52 CET 2007

Shání se po _fs.pyd . To je přejmenovaná dll. Pokud je _fs.pyd kdispozici a
přesto je problém, může být způsoben nepřítomností nějaké dll, na které
_fs.pyd závisí.

Jan Matějka

  _____

From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of
python na alien21.com
Sent: Monday, February 26, 2007 12:54 PM
To: Python
Subject: [python] problem pri importu knihovny (dll)

dobry den,
mel bych jeden dotaz. v pythonu sem naprosty amater. pokousim se rozchodit
viewvc (webova nadstavba nad subversion systemem svn) pod windows. python
bindings jsem nakopiroval do lib/site-sitepackages, do cesty pythonpath jsem
pridal cestu k viewvc knihovnam. a ted pokud se pokousim viewvc "rozjed"
(prohlidnout v prohlizeci) vyhodi to nasledujici chybu:

An Exception Has Occurred

Python Traceback

Traceback (most recent call last):

  File "c:\web\subversion\viewvc\lib\viewvc.py", line 3629, in main

    request.run_viewvc()

  File "c:\web\subversion\viewvc\lib\viewvc.py", line 253, in run_viewvc

    import vclib.svn

  File "c:\web\subversion\viewvc\lib\vclib\svn\__init__.py", line 25, in
<module>

    from svn import fs, repos, core, delta

  File "c:\Web\Python\lib\site-packages\svn\fs.py", line 19, in <module>

    from libsvn.fs import *

  File "c:\Web\Python\Lib\site-packages\libsvn\fs.py", line 5, in <module>

    import _fs

ImportError: No module named _fs

v adresari: c:\Web\Python\Lib\site-packages\libsvn\ (soucast python bindings
z svn ktery jsem prekopirovaval) zadny _fs.py neni, pouze _fs.dll , a ted
nevim jestli mi nekde neco chybi, neco v cem je chyba. nemuze nekdo poradit?
omlouvam se za trosku zmateny popis.

-=( Alien21 )=-