[python] problem pri importu knihovny (dll)

python na alien21.com python na alien21.com
Pondělí Únor 26 14:45:39 CET 2007

dany adresar (libsvn) obsahuje:

__init__.py
__init__.pyc
_client.dll
_core.dll
_delta.dll
_fs.dll
_ra.dll
_repos.dll
_wc.dll
client.py
core.py
delta.py
fs.py
fs.pyc
libsvn_swig_py-1.dll
ra.py
repos.py
wc.py

chyba nastane v tom fs.py na radku: import _fs

-=( Alien21 )=-
      _____