[python] Jak je to se slucovanim konferenci tutor a python? (bylo RE: konfera ide dole?)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Pátek Leden 26 15:38:09 CET 2007

Pavel Kosina

> Ne, konfera nejde dolů díky jednomu spamu za den, ale
> díky nedostatku dotazů/odpovědí. Bud je vše
> dohledatelné na webu vlastními silami :-)
> nebo pythonisti vymírají :-(

Já bych to neviděl tak černě. Důležité je,
že konference funguje, dotazy se odpovídají.
Možná zkoušejte dle vlastních sil propagovat
její existenci. A pokud jste noví nebo cokoliv
nechce fungovat, ptejte se. Učíme se tím všichni.

Dotaz: Jak je to se slučováním konferencí
tutor na py.cz a python na py.cz?

pepr