[python] Jak je to se slucovanim konferenci tutor a python? (bylo RE: konfera ide dole?)

Petr Nesládek petr.nesladek na seznam.cz
Sobota Leden 27 00:11:00 CET 2007

> Pavel Kosina

> Já bych to neviděl tak černě. Důležité je,
> že konference funguje, dotazy se odpovídají.
> Možná zkoušejte dle vlastních sil propagovat
> její existenci. A pokud jste noví nebo cokoliv
> nechce fungovat, ptejte se. Učíme se tím všichni.

Myslím, že není drama občasné snížení příspěvků ... někdy se spát musí :-)

ale využiju výzvy - před pár dny jsem se ptal, a asi to zapadlo
- nevíte někdo o lépe popsané funkčnosti WIN32 MAPI než je demoskript mapisend.py v "balíčku"  -krom toho, že ani při použití funkce přesně z něj nezabráním zablokování přístupu na disk - přesněji nejde potom otevřít soubor k zápisu.

a druhou funkci, kterou jsem z manuálu typu  listing funkcí a metod nenašel je ověření zda byla zpráva uložená do složky odchozí pošty již odeslaná  :-(

za případné trknutí díky

Petr