[python] prechod na eclipse

Miroslav Kundela mirus na volny.cz
Pátek Leden 26 21:31:50 CET 2007

Ondrej Beranek napsal(a):
> Dobry den,
> v techto dnech jsem zacal vyuzivat eclipse s pluginem PyDev narazil jsem
> vsak na problem s kodovanim, zda se ze eclipse nejak ignoruje pokud do
> kodu zadam
> # -*- coding: cp1250 -*-
> v IDLE mi vse normalne fungovalo. Vedel by si s tim nekdo rady ? diky.

Dobry den,
   zrejme asi mate problem s tím ,že Eclipse Vam neuklada scripty v
kodovani cp1250.
Sice Eclipse s PyDev nepouzivam, ale mozna je to tento problem:

Jak jiz zde bylo zmineno tak.
# -*- coding: cp1250 -*-
slouzi pouze jako informace pro parser pythonu.

1. Nastaveni kododovani souboru lze v "Properties" souboru na zalozce
"Info" v casti "Text file encoding". Vyberte "Other" a pokud vam combo
nenabidne kodovani "cp1250", tak ho tam vepiste a potvrdte "OK".
To combo je editovatelne, tak si tav muzete vepsat i dalsi znama
kodovani.(Nasel jsem to na internetu.)

2. Lepsi je toto nastaveni provest na cely projekt a pote se u nove
vytvorenych souboru kodovani deni podle projektu.

S pozdravem Miroslav Kundela