[python] prechod na eclipse

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pondělí Leden 29 10:10:14 CET 2007

Tak bohuzel. nastaveni v zalozce info je bez vysledku. mohu tam nastavit
cokoliv zda se ze to eclipse ignoruje.
priklad:

# -*- coding: cp1250 -*-
jmeno = raw_input(u'Zadejte jméno (nic => konec): ')
print jmeno

Me v eclipse serve:
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Documents and
Settings\Administrator\workspace\prvni\src\temp.py", line 2, in <module>
    jmeno = raw_input(u'Zadejte jméno (nic => konec): ')
UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode character u'\xe9' in position
10: ordinal not in range(128)
Zkusim jeste EasyEclipse zda to bude delat take.

Ja nutne netrvam na eclipse, ale potrebuju neco co pujde pouzivat jak na
jednom monitoru 1024x768 tak na dvou, neco co obsahuje Debugger, aspon
zakladni spravu projektu a funguje jak v linuxu tak ve windows. Eclipse se
mi libi hlavne proto ze v ni jde kodovat kdeco (C a PHP) s pomoci pluginu.