[python] programujte.com Kurz Python - Lekce 9. - sort (key=...)

Happy Day happy.days na seznam.cz
Pátek Červenec 6 22:19:51 CEST 2007

> Nevidím jediný důvod, proč by ten argument neměl být definován. Jinak by
> se to neseřadilo. Ta syntaxe není složitá ani nelogická, je to funkce,
> protože často je třeba dělat složitější věci, než jen vybrat jeden prvek
> z n-tice. Tato funkce může položky pro účel řazení libovolně
> transformovat. Systém je jednoduchý, logický a přehledný. V Pythonu není
> nic jen tak.

Když jsem si tuhle reakci přečetl, tak jsem si řekl, že snad "v Pythonu není nic jen tak." a před
"return mestoSeznam[1]" jsem přidal "print mestoSeznam[1]" a už to asi chápu :-)
Až příště zase nebudu něco chápat tak to "vyprintuju" :D

Díkes