[python] Nesrozumitelne prirazovaci prikazy zamichane mezi definice standalone funkci v modulu

Petra Javornicka petra.javornicka na gmail.com
Neděle Červenec 8 14:05:15 CEST 2007

Ahoj vespolek,

uz jsem zase narazila na neco, co v tutorialech nebylo (nebo jsem to
nejak minula) a v referenci nevim, jak to najit.

Mam modul (v mem pripade django.contrib.admin.views.main), v nem
nadefinovanou nejakou funkci a bezprostredne za ni prirazovaci prikaz,
o kterem sice vim, co dela, ale neni mi jasny, jak se to pouziva a
kdo, kdy a proc ho vola:

def index(request):
    return render_to_response(.....)
index = staff_member_required(never_cache(index))

Stejna konstrukce je pouzita v podstate za kazdou 'public' funkci,
ktera je volana zvnejsku. Mohla by mi to prosim nejaka laskava duse
vysvetlit?

Diky, Petra