[python] Ulozeni souboru jako jiny uzivatel

Jakub Lucký jakub.lucky na gmail.com
Pátek Červen 8 18:01:15 CEST 2007

Bojím se, že pokud to má být na Unixovém systému, pak se snažíte
obejít jeho základní princip.

Vyžádání rootovského hesla nebo hesla uživatele s právy zapisovat do
dané složky je jediné opravdu čisté a elegantní řešení.
Jakékoliv obcházení bude jinak vyžadovat zásahy do systému
(nainstalování suda, tvorba dalšího uživatele apod.) které nejsou tak
úplně žádoucí, má-li ten skript používat více jak jeden člověk.

Jakub Lucký