[python] Hostingy

regnarG regnarg na seznam.cz
Sobota Červen 16 18:19:33 CEST 2007

Vojta Kotoun napsal(a):

> Nemyslel jsem icq.cz ale ic.cz omlouvam se za chybu.

Aha, už jsem si říkal, že takový hosting (s tak děsivým názvem) neznám.
Jinak, zabýval jsem se tím přes rok, a nenalezl jsem žádný funkční free
hosting s podporou pythonu. Na ic slibují dlouho, ale já tomu nevěřím,
mám s tamními správci špatné zkušenosti. Takže v tomhle skutečně
jednoduché řešení neexistuje. Můžete si vybrat levný placený hosting,
nebo některý z "výběrových" free hostingů, kde ale chtějí zajímavý
projekt, ukázku (úspěšné) předchozí tvorby, vynucují si jakým jazykem to
musí být psáno a navíc dost omezují použití ze softwarového hlediska...

--

                                                  regnarG
http://regnarg.kx.cz