[python] Hostingy

darkcraft87 darkcraft87 na gmail.com
Sobota Červen 16 20:35:33 CEST 2007

Zdravim, jiz sem to tu jednou zmninoval. Ja prave free hosting s podporou
pythonu planuji udelat, nebo lepe receno uz se na nem dela. Server uz je
(sice to nakonec neni takove delo jako sem chtel, ale zvladne soucasne
pripojenych kolem 25 000 uzivatelu), maka se na konfiguraci. Jakmile bude
dokonfigurovan a vsechno pojede, tak ho hodim na lepsi lajnu + pribude
diskove pole. Jeste jednou se na vas tedy chci obratit s prosbou, jestli
se tu najde nekdo kdo by me pomohl s konfiguraci (jsem posledni dobou
hodne pracovne vytizen a neni moc casu na zbyt) a v neposledni rade taky
betatestingem.

Martin Kubicek