[python] Jak nastavit locale aby \w zahrnoval i české znaky?

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Neděle Březen 18 10:52:37 CET 2007

Ahoj,

vypada to, ze tyto flagy se navzajem vylucuji. Viz:
http://mail.python.org/pipermail/python-list/2003-October/229711.html

toto funguje bez problemu:
r = re.search(r'\w', u'\u010d', re.U)

Podle me se flag re.L vztahuje pouze na stringy, ktere jsou v nejake
lokalni kodovaci tabulce a nikoliv na narodni unicode podmnoziny, ale
mozna ze
me nekdo opravi ;-)

Jirka