[python] Začátek s programováním na webu

Miloš Kozák milos.kozak na lejmr.com
Pondělí Březen 19 17:33:35 CET 2007

Ano, po cherrypy jsem pokukoval a zdálo se mi moc pěkné, jenže jsem
rychle došel na konec tutoriálů a pak jsem již dál nemohl pokračovat,
jelikož jsem nenašel dokumentaci na webu cherrypy ani jinde..
Je možné, že jsem špatně hledal? Např jsem nastudovával Zope, ale ten mi
příjde pro mojí potřebu příliš robustní.. a ten má krásně zpracovanou
dokumentaci v pdf, to jsem u cherrypy nikde neobjevil...

Děkuji
miloš