[python] Začátek s programováním na webu

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Pondělí Březen 19 17:53:18 CET 2007

Tutoriály jsou zpracovány docela dobře, popisují základní práci, pravda je,
že dokumentace by mohlo být více, specialitky jsou ještě
tady<http://cherrypy.org/wiki/TitleIndex>, a
tady. <http://www.cherrypy.org/chrome/common/2.2/docs/book/chunk/index.html>Ještě
jsem znal jednu stránku, ale tu nějak neumím najít ...