[python] Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Březen 20 22:18:22 CET 2007

Záludná otázka :) Já jsem to začal psát protože se mi v pythonu píše
dobře, takže jsem si myslel že to programátoři v pythonu vezmou jako
něco co funguje na jejich oblíbeném jazyce a někdo se přidá,
je to něco jiného než hromada php projektů které existují, redakční systém v
pythonu jsem našel jenom jeden, konkurence je malá, ale celé to naráží na
problém malé podpory hostingů, na druhou stranu cherrypy se pořád vyvíjí,
django taky nevypadá že by upadalo, to samé TurboGears, takže je jasné že na
nic to není, myslím si že tyhle technologie jednoho krásného dne prorazí.
Bohužel nemůžu přijít na nějaký killer-argument který by mohl nalákat
programátory ...