[python] Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Jan Machala admin na fineboard.cz
Úterý Březen 20 23:00:05 CET 2007

Ahoj všem. Možná mě napadl obchodní tah, ale řeknu jej především tvůrci
YoYo-CMS.

Když se do toho vývoje obuješ pořádně a zajistíš server, kde si každý bude
moct toto CMS zřídit, tak by to mělo budoucnost. Jako takový příklad,
blog.cz, wordpress.com atd. jsou to sice specifické projekty na blogy, ale
to, že si založíš web a budeš tam mít něco předinstalované a dobře fungující
a navíc v pythonu by bylo lákavé. Také některé hostingy nabízejí na požádání
jednoduché nainstalování CMS(můžete si vybrat).

Snad jsem to napsal pochopitelně.

Doporučoval bych k tomu taky možnost ,,online napsání funkcé a pluginů".

Honza Machala

  _____