[python] Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Březen 20 23:05:48 CET 2007

Jo chápu co máš na mysli, a jako nápad se mi to moc líbí. Akorát budu muset
svoje znalosti Pythonu a dalších věcí posunout o pár levelů výš abych tohle
zvládnul. Ale tímhle směrem bych šel rád, dobrý nápad ... Lepší než dělat na
'dalším' CMS z mnoha byť by byl 'python powered'