[python] Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Březen 20 23:51:04 CET 2007

Momentálně háčky a čárky nefungují. Je tam problém s kódováním, řešitelný,
akorát jsem tomu ještě něvěnoval pozornost ... :)
Už si na papír rozkresluju databázi, nápady a další věci ...
Zrovna dneska se mi ozval pan Ohnesorg, že na mě s pythoním hostingem pořád
myslí, akorát že má problém se serverem, takže k testování místo bude.
Nadšení je prozatím velké, už abych měl úspěšně po matuře a mohl se tomu
věnovat co nejvíc ...

--
S pozdravem
Martin Stiborský