[python] Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Jan Machala admin na fineboard.cz
Středa Březen 21 00:30:55 CET 2007

Taky čekáš na den maturity? Sranda :-) Já jsem si kdysi koupil knihu o
Pythonu jenom kvůli tomu, že to nasadím na web, jenomže jsem se shledal s
neochotou hostingů a tak jsem od toho upustil. Dokonce ani na localu mi to
nejelo, což mě taky brzdilo. Nápadů je vždy hodně, jen je realizovat. Třeba
WYSIWYG plánuješ? Nebo Texy! :-D

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of Martin
Stiborský
Sent: Tuesday, March 20, 2007 11:51 PM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python]Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Momentálně háčky a čárky nefungují. Je tam problém s kódováním, řešitelný,
akorát jsem tomu ještě něvěnoval pozornost ... :)
Už si na papír rozkresluju databázi, nápady a další věci ...
Zrovna dneska se mi ozval pan Ohnesorg, že na mě s pythoním hostingem pořád
myslí, akorát že má problém se serverem, takže k testování místo bude.
Nadšení je prozatím velké, už abych měl úspěšně po matuře a mohl se tomu
věnovat co nejvíc ...