[python] Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Jan Machala admin na fineboard.cz
Středa Březen 21 08:09:28 CET 2007

Který CMS jsi si vzal za vzor?
Jo, WYSIWYG bude lepší. Jenom občas WYSIWYG editory produkují zbytečný
balast v kódu, z toho mám strach.
No až zkončí matura, tak bych se možná i zapojil do vývoje, sice bych asi
nebyl tak dobrý jako ostatní, ale mohl bych vám alespoň chrlit nápady :-) A
občas něco napsat.

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of Martin
Stiborský
Sent: Wednesday, March 21, 2007 12:37 AM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python]Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Spíš WYSIWYG, texy formátování je sice fajn, ale myslím že uživatel bude
šťastnější když zmerčí ikonku kterou zná třeba z wordu nebo obecně z
textového editoru.
Matura mě letos čeká no, na to že je to zhruba za dva měsíce tak vím velké
prdlajs a spíš si hraju s Pythonem než abych se učil ...
Jinak mod_python mají na klenot.cz. Ptal jsem se u nich jak to vidí s
nasazením CherryPy a jiných frameworků a prý testují bezpečnost serveru při
jejich použití. Takže možná, jednou se dočkáme, já si myslím že jo ..