[python] Zapojte se do vývoje redakčního systému v Pythonu !!

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Březen 21 00:36:34 CET 2007

Spíš WYSIWYG, texy formátování je sice fajn, ale myslím že uživatel bude
šťastnější když zmerčí ikonku kterou zná třeba z wordu nebo obecně z
textového editoru.
Matura mě letos čeká no, na to že je to zhruba za dva měsíce tak vím velké
prdlajs a spíš si hraju s Pythonem než abych se učil ...
Jinak mod_python mají na klenot.cz. Ptal jsem se u nich jak to vidí s
nasazením CherryPy a jiných frameworků a prý testují bezpečnost serveru při
jejich použití. Takže možná, jednou se dočkáme, já si myslím že jo ..

--
S pozdravem
Martin Stiborský

Jabber: stibi na njs.netlab.cz