[python] Math Atelier

Jakub Lucký jakub.lucky na gmail.com
Neděle Květen 20 11:15:30 CEST 2007

V současné době používám do školy Derive, což je komerční program, ve
kterém se to počítá opravdu samo, bohužel je jen pro Windows (ani Wine
nepomůže), což by snad mělo u Python programu odpadnout (nebo nebude
těžké to portovat pro Linux)

Nejvíc mi tam chybí vykreslování grafů (na tohle je krásný právě
Derive), pak nějaké práce s parametry (možnost mít) y = ax+bx+c a
sledovat, jak se bude hodnota měnit při různé změně parametrů (které
půjde nějak jednoduše změnit)
A pak asi goniometrické funkce...

Pokud tam něco z toho je, pak se omlouvám, vycházel jsem z "Co už umí"

Jakub Lucký

P.S.
"program vyvýjeny jako freeware"
opravil bych tu hrubku... a pokud necháte otevřené zdrojáky, pak bych
napsal OpenSource