[python] Math Atelier

Jakub Vojacek jakohv na seznam.cz
Neděle Květen 20 19:01:56 CEST 2007

Jj, Derive znám, ale už mi vypšela zkušební licence:(
Vykreslování grafů to již umí, i když je to velmi chybové. Napsal bych lepší
verzi, ale gui je dělaný pomocí wx a s tím moc neumím. Tkinter má oproti wx
obrovskou výhodu a to, že jakmile jednou něco vykreslím na canvas, je to tam
a můžu hejbat posuvníkama a nic se nepřekresluje. Ve wx se při každém posunu
musí znovu vykrsslit všechny čáry, takže to trvá daleko déle.
Další problém je, že se mi python zdá "pomalý" oproti vykreslování grafů v
jiných programech...
Jinak s tím nastavováním parametrů je to dobrý nápad, udělám;)

A věta "program vyvýjeny jako freeware" je správná, protože v současné době
nemají uživatelé přístup je zdrojákům, na webu soubory *.pyc (zájemcům s
konferecne zašlu i ty zdrojáky).

----- Original Message -----
From: "Jakub Lucký" <jakub.lucky na gmail.com>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Sunday, May 20, 2007 11:15 AM
Subject: Re: [python] Math Atelier

V současné době používám do školy Derive, což je komerční program, ve
kterém se to počítá opravdu samo, bohužel je jen pro Windows (ani Wine
nepomůže), což by snad mělo u Python programu odpadnout (nebo nebude
těžké to portovat pro Linux)

Nejvíc mi tam chybí vykreslování grafů (na tohle je krásný právě
Derive), pak nějaké práce s parametry (možnost mít) y = ax+bx+c a
sledovat, jak se bude hodnota měnit při různé změně parametrů (které
půjde nějak jednoduše změnit)
A pak asi goniometrické funkce...

Pokud tam něco z toho je, pak se omlouvám, vycházel jsem z "Co už umí"

Jakub Lucký

P.S.
"program vyvýjeny jako freeware"
opravil bych tu hrubku... a pokud necháte otevřené zdrojáky, pak bych
napsal OpenSource