[python] Math Atelier

Jakub Lucký jakub.lucky na gmail.com
Neděle Květen 20 19:39:50 CEST 2007

1) "vyvýjena" má být správně česky "vyvíjena" (stačí srovnat v googlu)
2) ad OpenSource x Freeware takže zdrojáky nebudou dostupné ani v
budoucnu... (spíš to tak shrnuju)
3) Přímo s Pythonem asi moc neporadím, nějak jsem ho neovládl před půl
rokem, než jsme přešel na Linux a dneska už na to není čas :/

Jakub Lucký