[python] python na web - otazky

Lukoko lukoko na gmail.com
Neděle Listopad 11 19:09:23 CET 2007

No, můžeš věřit tomu, že python je rychlejší,než PHP. Hlavně se v něm
líp píše, kód je přehlednější a není hlavně Python není omezenzý jen
na web.
Co se týká rychlosti na webserverů, pak bude asi jasně vítězit nějaké
řešení založené na twisted, nebo možná mod_python. CherryPy sice není
nejrychlejší, ale pohodlně se v něm dělá a není problém ho rozchodit
za apachem přes mod_proxy, nebo mod_rewrite. Při takovém řešení můžeme
výstup přes apache cachovat, takže největší nápor půjde na apache, což
je dobře. Ke stejnému účelu pujdou použít i jené servery jako třeba
lighttpd atp.
Kazdopádně pokud se má aplikace nasazovat někde na hostingu, tak bude
nejlepší to napsat pod mod_pythonem, protože mod_python hosting by
nemělo být tak těžké sehnat.

LK