[python] Python na mobilu

Lukoko lukoko na gmail.com
Neděle Listopad 11 20:57:39 CET 2007

Link, který si poslal, nevede nikam. Když máš něco uložené v session,
tak se k tomu vetsinou ostatní nedostanou, ale to je jedno.
Pokud sis vybraz zařízení s Windows Mobile, tak tam běhá python dobře
a máš tam dostupné WinApi mobilních Windows, takže si přes to
teoreticky napíšeš většinu toho, co bys moch potřebovat.
Osobně používám Python na Symbianu a jsem s ním spokojenej ... můžu
jenom doporučit.

Lukoko