[python] Python na mobilu

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Neděle Listopad 11 21:32:35 CET 2007

> Od: Lukoko <lukoko na gmail.com>
> Předmět: Re: [python] Python na mobilu
> Datum: 11.11.2007 21:05:27
> Link, který si poslal, nevede nikam. Když máš něco uložené v session,
> tak se k tomu vetsinou ostatní nedostanou, ale to je jedno.
> Pokud sis vybraz zařízení s Windows Mobile, tak tam běhá python dobře
> a máš tam dostupné WinApi mobilních Windows, takže si přes to
> teoreticky napíšeš většinu toho, co bys moch potřebovat.
> Osobně používám Python na Symbianu a jsem s ním spokojenej ... můžu
> jenom doporučit.
>
> Lukoko

Ups, sory za ten link. Takže se jedná o tento přístroj:
http://www.n73.eu/?p=parametry
Má to symbian
Mě jde hlavně o to, jestli dává cenu instalovat python na mobil, který nemá dotykový displej. dost dobře si nedovedu představit jak bych na tom pracoval s nějakým programem natož nějaký psal

Blujacker