[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 16:52:10 CET 2007

ahoj,
tak potom mam este jednu otazku. presnejsie dve :) totiz nedalo by sa
to nejak tak spravit, aby mi zobrazo hocako velku stranku? nechcem
robit obmedzenie na velkost stranky, pretoze co ak bude vacsia, ako je
dane obmedzenie.. (naco je vlastne to obmedzenie dobre?;-(( ). este by
ma zaujimalo, ze ci niekto nevie, ze ako to riesia webove browsre? oni
maju nejake obmedzenie?

aa ta "druha otazka" ;) sa tyka socketov, presnejsie
kedy sa pouziva datagramove a kedy streamove spojenie? na nete som sa
len dozvedel rozdiel medzi nimi, ale par prikladov pouzitia z praxi by
nezaskodilo :)

diky:)