[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Jan Jakubuv jakubuv na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 17:24:26 CET 2007

dobry den,

> tak potom mam este jednu otazku. presnejsie dve :) totiz nedalo by sa
> to nejak tak spravit, aby mi zobrazo hocako velku stranku? nechcem
> robit obmedzenie na velkost stranky, pretoze co ak bude vacsia, ako je
> dane obmedzenie.. (naco je vlastne to obmedzenie dobre?;-(( ). este by
> ma zaujimalo, ze ci niekto nevie, ze ako to riesia webove browsre? oni
> maju nejake obmedzenie?

ach, ach.. predchozi reseni co ti poslal Leos resi tvuj problem, znova
si ho prohledni..

> aa ta "druha otazka" ;) sa tyka socketov, presnejsie
> kedy sa pouziva datagramove a kedy streamove spojenie? na nete som sa
> len dozvedel rozdiel medzi nimi, ale par prikladov pouzitia z praxi by
> nezaskodilo :)

to zalezi na protokolu: HTTP pouziva streamovane (cili TCP). datagramy
(cili UDP) pouziva napriklad protokol DNS..

honza.