[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pátek Listopad 16 14:02:32 CET 2007

oka thx za ojasnenie celej veci :)
este mi neda spat, ze co robi sock.listen(argument) ? naco je ten
argument? listen je asi na cakanie na spojenie s klientom, ale naco
ten argument? :) v dokumentacii som to velmi nepochopil :(