[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Pátek Listopad 16 14:12:31 CET 2007

On Nov 16, 2007 2:02 PM, Tomy novella  wrote:
> oka thx za ojasnenie celej veci :)
> este mi neda spat, ze co robi sock.listen(argument) ? naco je ten
> argument? listen je asi na cakanie na spojenie s klientom, ale naco
> ten argument? :) v dokumentacii som to velmi nepochopil :(

Parametr backlog pochází z knihovny jazyka C, mrkneme se tedy tam
$ man listen
praví, že

>   The  backlog  parameter defines the maximum length the queue of pending connections may grow to.  If a  connection  request  arrives  with  the       queue  full the client may receive an error with an indication of ECONNREFUSED or, if the underlying protocol  supports  retransmission,  the request may be ignored so that retries succeed.

Volně přeloženo: "Příchozí spojení se řadí do fronty a fronta může mít
velikost maximálně _backlog_ čekajících spojení. Když dojde další
požadavek na spojení a fronta už je plná, klient se nepřipojí..."

Přečti si kdyžtak něco o TCP/IP na úrovni socketů a programování v C a
dojdeš osvícení.

--Věroš