[python] python na web - otazky

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pátek Listopad 16 14:05:16 CET 2007

Tomy novella wrote:

> ospravedlnujem sa za "neslusnu" formu ziadosti, ale (bol) som trosku
> zufaly, ze ked sa spytam na jednu vec dvakrat(rozdiel medzi
> publisherom a psp), tak nedostanem ani raz odpoved ;
PSP (Python Server Pages) - dovoluje vykonat python kod, ktery je
vlozeny do obecne textoveho souboru (lepsi je asi HTML) ve stylu ASP, PHP
http://www.modpython.org/live/current/doc-html/pyapi-psp.html#pyapi-psp

Publisher - na serveru jsou ulozeny scripty pythonu a publisher
zpristupnuje funkce techto skriptu tak, ze kdyz se zada url napr:
http://server/addr/script.py/fce, tak se zavola funkce "fce" ve scriptu
"script.py", ktery je ulozeny na serveru "server" v adresari "addr".
http://www.modpython.org/live/current/doc-html/hand-pub.html

Ja pouzivam na aktualni projekt mod-python - Publisher, XML, XSLT, CSS a
je to pohodlne, jednoduche, a rychle.

Leo

--
----