[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pátek Listopad 16 17:52:43 CET 2007

ahoj,
v podstate, ked som pochopil dobre, tak to su 2 *rozne* alternativy
prace v mod_pythone(da sa dosiahnut to iste, len inym sposobom)? ak
hej, tak netrebalo by skryt niektore casti rozhrania(funkcie) danej
stranky? aby uzivatel nemohol robit co sa mu zachce len zmenou URL ;)

ps: mohol by si napisat aj link na dany projekt?taktiez podla moznosti
by hoooodne pomohol nejaky odkaz na zdrojaky nejakeho primitivneho
projektu, aby som si to ujasnil :)

diky :)