[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pátek Listopad 16 14:17:09 CET 2007

Uz jsem dlouho lowlevel sockety nepsal, tak doufam, ze nebudu psat blaboly.
Fce socket.listen neceka na prichozi spojeni, ale rekne systemu, ze chci
poslouchat na portu, ktery jsem si predtim nabindoval (socket.bind).
Samotne cekani na prichozi spojeni se dela pomoci socket.accept - tato
funkce opravdu zastavi beh programu, dokud se nejaky klient nepripoji.
Jakmile se tak stane, tak se prijme spojeni a vrati se novy socket,
pomoci ktereho pak probiha komunikace. Z toho plyne, ze dokud nezavolam
accept, tak se mi prichozi spojeni radi do fronty, ktera je dlouha jak
urcuje parametr "backlog" v socket.listen. Pokud je fronta plna, tak je
spojeni okamzite odmitnuto.

Leo