[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Pátek Listopad 16 22:41:45 CET 2007

On Nov 16, 2007 7:37 PM, Tomy novella  wrote:

> - skusam si spravit klienta na telnet, resp. chcem, aby ma to
> pripojilo na atlantis.talker.sk problemom vsak je, ze
> nefunguje(nedokaze komunikovat) ;( what`s wrong?

Jesti můžu poradit, tak místo "nefunguje" je vhodné popsat příznaky detailněji:
- co čekám že můj výtvor bude dělat
- co opravdu dělá a kdy se začne moje očekávání lišit od skutečného stavu.

Pokud se vyskytnou nějaké neočekávané  výstupy (třeba chybové
exceptions), tak je přiložit taky. Chybové výstupy  však přikládat s
mírou, moje zkušenost praví, že pokud musím číst víc než 20-30 řádků,
tak mne to přestane bavit (a stejně jako většina lidí tady odpovídám
ve volném čase a mám ho málo).

Z toho, co jsi poslal "nefunguje (nedokaze komunikovat)" nevím, co si
mám představit.  To je jako bych zavolal do servisu: "nejede mi auto"
:-)

Čím líp se budeš ptát, tím lepší odpovědi dostaneš. Probatum est.

--V
PS: Omlouvám se čtenářům za off-topic, ale třeba se takhle dobereme
výsledku rychleji a s menším úsilím..