[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Sobota Listopad 17 13:22:10 CET 2007

ahoj,

ondrej: viem, ze je na 7000, ale funguje aj na porte 23 - skusal som
uz tak frcat cez program telnet aj cez "nc atlantis.talker.sk 23".
takze v tom asi chyba nebude :-)

veros: noo uznavam, ze som nic nenapisal o tom, PRECO to nejde, ale
nenapisal som to z dovodu, ze je to par riadkovy skript a myslel som
si, ze profici v diskusii mi hned najdu tu chybu v tom mojom skripte
;)
ale pre ujasnenie, nacita mi to prvu stranku, ako keby som sa pripojil
do atlantis talkra cez telnet, alebo netcat, ale potom mi uz nereaguje
na zadany vstup, presnejsie prvykrat mi dovoli nieco napisat(zobrazi
sa mi "prompt": 'napis text:'), ale potom uz je len prazdny riadok bez
promptu a nejde to tak, ako som si predstavoval :(

no a nakoniec najdlhsia odpoved ;)
filip: funkciu exit som napisal, lebo ked som ju napisal, tak mi ju
idle zvyraznilo, ako keby ju poznalo, tak som ju tam nechal : )
funkcia recv (imho) funguje v tomto pripade, nakolko mi to este tu
uvodnu obrazovku atlantisu zobrazi zobrazi :( idem sa pozriet na tie
moduly asyncore a asynchat, ktore si mi napisal. mimochodom to oni
riesia to cez neblokovane spojenie?