[python] Interaktivní mód

bystrousak na seznam.cz bystrousak na seznam.cz
Sobota Listopad 17 17:27:15 CET 2007

Ano, to sice funguje, ale poněkud neuspokojivě.. Možná je to tím, že jsem se špatně vyjadřil. Jde mi o to, abych po vstoupení do interaktivního módu Pythonu mohl s programem na dále pracovat. Vámi popisovaná metoda sice vytvoří nový interaktivní shell, ten je ale prázdný - program se v něm nedá upravovat ani ladit..