[python] Interaktivn� m�d

Filip Štědrosnký regnarg na seznam.cz
Sobota Listopad 17 17:26:28 CET 2007

Za to se omlouvám, to mě nenapadlo. Ten interaktivní shell
má samozřejmě svůj namespace (v některých případech je to i nutné),
který je ve výchozím stavu prázdný, pokud uživatel neurčí jinak.
Vy mu pouze musíte předat Váš globální/lokální namespace a to
už je triviální:

code.interact(None, None, locals())

příp.

code.interact(None, None, globals())