[python] Formárt data pro uložení do databáze

Jan Jakubuv jakubuv na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 11:10:33 CET 2007

dobry den,

21.11.07, martin.stiborsky na gmail.com <martin.stiborsky na gmail.com>:
> Zdravím lidičky.
> Mám trochu OT otázku .. zajímá mě, v jakém formátu ukládáte datum do
> databáze. nejvýhodnější asi bude normální unixový timestamp že ?

ano to je zrejme nejlepsi. ten format neni vazany pouze na unixove
prostredi. jedna se ve skutecnosti o pocet vterin od 1.1.1970. cili
pokud nepotrebujete rozlisovat cas vice nez na vteriny, je mozne
oriznout float co vraci time.time() a ukladat pouze celou cast te
hodnoty, napriklad: long(time.time()).

honza.