[python] Formárt data pro uložení do databáze

Jan Vrana jvrana na vranovi.info
Čtvrtek Listopad 22 11:54:16 CET 2007

> ano to je zrejme nejlepsi. ten format neni vazany
> pouze na unixove prostredi. jedna se ve skutecnosti o
> pocet vterin od 1.1.1970.
[ Honza Vrana ]
Take sem pro jeho pouziti, velmi snadno se snim pracuje.

I kdyz v php jsem kdysi programoval aplikaci ktera ukladala data
narozeni historickych osobnosti. A nakonec jsem to musel cele predelavat
protoze uz nekde v predminulem stoleti pocet sekund pretekl velikost
Integeru.

Takze pri navrhu databaze a aplikace je potreba myslet taky jak velky
rozsah dat budete do databaze ukladat a jestli zvolene datove tipy
snesou i tyto extremni hodnoty.

Pripadne muzete pouzit obdobne julianske datum
http://cs.wikipedia.org/wiki/Juli%C3%A1nsk%C3%A9_datum

S pozdravem Honza Vrana