[python] Funkce o neznámým počtu parametrů

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Neděle Listopad 25 15:40:07 CET 2007

Jednoduše:

def f(a,*args,**kwargs):
    print a,args,kwargs

a - normální parametr
args - tuple všech dalších parametrů
kwargs - slovník s pojmenovanými parametry

Stejně tak při volání funkce, kdy jsou parametry např ve slovníku lze použít
f(**slovnik)