[python] OT: Travian

Roman Morong mororo na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 19:41:21 CEST 2007

HTML příloha byla odstraněna...
heled a jak si to udělal s tou SMS když se koukni jak je to teď když
nejsou žádne free brany na SMS :(

> Od: Leos Pol <leos na radiante-corp.com>
> Předmět: [python] OT: Travian
> Datum: 24.10.2007 14:36:33
> DarkCraft wrote:

Třeba když
programy, které
/>>> dávají hráči možnosti, jaké ostatní nemají. (třeba rychlejší
pohyb > postavy)

> V > pravidlech Travianu je jasne napsano, ze jsou zakazane
jakekoliv hraci

Myslim, ze se pletes. > Kdysi tam bylo, ze se nesmi pouzit scripty,
ktere
stavi/trenuji/posilaji > utoky nebo nadmerme zatezuji server.
Dokonce jsem
to nedavno hledal a uz > jsem to ani nenasel. Takze prvni sciprt, co
jsem
si napsal bylo hlidani > utoku s upozornenim smskou, druhej byl A*
algoritmus, kdy jakej dul > postavit a posledni byl analyzator
urovne
budov s vystupem do excelu. Ted > je mi to nanic, protoze uz to
nehraju,
ale verim, ze to neporusovalo > pravidla.

Omlouvam se za offtopic,
Leos
PS: doufam, ze > komunita python+travian ted nebude masove psat
scripty :-)

--
/>----
Leos Pol