[python] OT: Travian

rajcze rajcze na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 19:55:38 CEST 2007

Nejjednodussi reseni je pouzit mobilni email.
na eurotel ve formatu 00420xxxyyyzzz na sms.eurotel.cz
u oskara se da mobilni email nastavit v tom jejich rozhrani a pak na
nej posilat zpravy
u t-mobile je potreba v nastaveni mobilniho emailu explicitne povolit
preposilani dorucenych emailu od konkretniho odesilatele na tvuj
mobil.

tady ( http://rajcze.homelinux.net/jabberbot/mobmail/ ) mam navod, ale
ty screenshoty jsou 2 nebo tri roky stare, takze nemuzu zarucit
aktualnost