[python] chameleon v pythonu

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Duben 1 11:54:11 CEST 2008

superman napsal(a):
> Souhlasím. Pokud toto někdo potřebuje, ať v Pythonu, nebo v PHP, zcela
> jistě dělá prasárny, které tam vůbec nemusí být. Ale v dynamických
> jazycích, které mají proměnné založené na seznamu jmen dynamicky
> tvořeném za běhu (PHP, Python, Objective C, Smalltalk, ...) se prostě
> najde vždycky někdo, kdo "bez proměnných ukazující na jméno proměnné"
> nemůže být.
>
> Miloslav Ponkrác

Zdravim,
sice jsem tu jen pasivni prihlizejici, ale to vyuziti je nasnade,
protoze v promenne muze byt i nazev funkce $foo($bar), kde $foo udelam
nekde predem podle potreby jakou funkci potrebuju zavolat.
No vim o existenci, ale v praci jsem to nikdy nepotreboval, protoze jak
nekdo napsal spravne, je to znak spatneho navrhu aplikace, kdyz
potrebuju tyto chalemeoni funkce/promenne. PHP neni az tak sileny jazyk,
jen dost trpi nekoncepcnim vyvojem (kouknete kolik je tam aliasu pro
funkce, jake jsou zmeny do PHP6), chtelo by to poradneho vudce, jako je
Larry Wall.

-- MO
- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://blog.devlabs.biz
Jabber: Penguin_007 na Jabber.cz; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/