[python] chameleon v pythonu

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Úterý Duben 1 12:53:27 CEST 2008

2008/4/1 MaReK Olšavský

>  sice jsem tu jen pasivni prihlizejici, ale to vyuziti je nasnade,
>  protoze v promenne muze byt i nazev funkce $foo($bar), kde $foo udelam
>  nekde predem podle potreby jakou funkci potrebuju zavolat.

To se v Pythonu řeší systémověji jako entry_point (jen jsem jim ještě
nepřišel na chuť),  prostým předáním funkce (či nějakého callable
objektu) jako parametr nebo nějakým jiným řešením (třeba slovník
obashující funkce s klíčem jejich jméno).

> PHP neni az tak sileny jazyk,
>  jen dost trpi nekoncepcnim vyvojem (kouknete kolik je tam aliasu pro
>  funkce, jake jsou zmeny do PHP6).

PHP trpí zejména tím, že se přihodilo a nebylo navrženo. :-)

--VK